Door Liesbeth van Binnebeke op 3 juli 2017

Kandidaatstellingstermijn loopt tot 1 augustus

Voor iedereen die dacht de deadline voor de kandidaatstelling voor de gemeenteraadsverkiezingen gemist te hebben: het bestuur heeft de termijn een maand verlengd om vakantiegangers, nieuwe studenten, twijfelaars, buurtenbouwers en andere actieve sociaal democratische betrokken burgers de gelegenheid te geven zich alsnog te melden bij de secretaris van de afdeling (Heugemerweg 14, 6221 GJ Maastricht of [email protected]).
Dinsdag 1 augustus 2017 sluit de termijn voor kandidaten die een plaats op de lijst van PvdA Maastricht bij de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 ambieren definitief.

Wil je meer informatie?
Stuur een e-mail aan [email protected]

Liesbeth van Binnebeke

Liesbeth woont sinds haar studie rechten met heel veel plezier in Maastricht. Ze woonde in de Ravelijn, aan de Roserije en zo’n tien jaar in het bruisende Wijck. Na een kort uitstapje op Sint Pieter woont ze tegenwoordig samen met haar vriendin op het randje van Wijck en Céramique: dichtbij alle geneugten van de stad

Meer over Liesbeth van Binnebeke

Waar ben je naar op zoek?