28 april 2016

1 mei 2016: Feest PvdA Limburg in Maastricht

Hierbij maken wij u namens het gewest Limburg nogmaals attent op het 1 mei feest in Limburg (u kunt natuurlijk ook naar Utrecht voor het landelijke feest, maar als u daar niet naartoe kunt dan mag u 1 mei in Maastricht niet missen). Het feest zal vooral in het teken staan van 70 jaar PvdA in Limburg.

Het programma zal vooral aandacht besteden aan verhalen van onze leden over heden en verleden en toekomst van de PvdA. Maar het zijn vooral hun en uw persoonlijke verhalen die centraal staan. De bijna honderdjarige tot en met de twintigjarige, de burgemeester en de vakbondsman, de volksvertegenwoordiger (landelijk, provinciaal en lokaal) en de partijtijger, allen komen aan het woord. Met muziek, poëzie en veel gezelligheid. Kortom: een springlevende PvdA Limburg. Neem uw familieleden en vrienden mee.

Programma:

13.00 uur
Bezoek algemene begraafplaats ingang Tongerseweg voor herdenking.

14.00 uur
Opening Zaal Koninklijke Harmonie Ster van Maastricht Bredestraat 19 te Maastricht.

14.30 uur
– Welkom door voorzitter
-Toespraak door (Prof.) Joop van den Berg
– Muziek door studenten kunstenfaculteit o.l.v. Jan Rademakers
– Voordracht poëzie Maarten van den Berg
– Interviews met leden uit alle generaties van 70 jaar PvdA door Jacques Costongs
– Muziek door trompettist Jacques Bleus
– Uitreiking Willem Vliegen Penning door de afdeling Maastricht aan een zeer bijzonder initiatief dat Maastricht en vluchtelingen dit jaar dichter bijeenbracht

17.00 uur
-Afsluiting officiële programma.

Er zullen partijgenoten zijn die u graag even spreken over uw ´historie´ in de PvdA. Als u nog foto´s heeft of andere documenten kunt u die meenemen. Ze worden, met uw toestemming, ter plekke gekopieerd.

Namens het gewest van de PvdA
Jacques Costongs

Namens de afdeling Maastricht