Door Liesbeth van Binnebeke op 26 april 2014

1 mei gaat niet ongemerkt voorbij

De dag van de arbeid wordt door PvdA Maastricht vanzelfsprekend gevierd.

Om 11.00 uur zal onder leiding van Jacques Costongs het traditionele bezoek aan de algemene begraafplaats aan de Tongerseweg worden gebracht, waarna bij het beeld van Willem Vliegen aan de Brandenburgerweg/Hertogsingel afsluitende bijeenkomst plaatsvindt.

’s Avonds is er in StayOkay vanaf 20.00 uur gelegenheid tot ontmoeting met bitterballen, gezelligheid en een vooral goed gesprek. Weike Medendorp en Ed Albertz zijn uw gastvrouw en gastheer.

Voor wie Europa wil ontdekken is er in de StayOkay vanaf 19.00 uur een politiek café, georganiseerd door de Foundation Max van der Stoel over werk in Europa, met verschillende sprekers uit de politiek en de vakbond.

Liesbeth van Binnebeke

Liesbeth woont sinds haar studie rechten met heel veel plezier in Maastricht. Ze woonde in de Ravelijn, aan de Roserije en zo’n tien jaar in het bruisende Wijck. Na een kort uitstapje op Sint Pieter woont ze tegenwoordig samen met haar vriendin op het randje van Wijck en Céramique: dichtbij alle geneugten van de stad

Meer over Liesbeth van Binnebeke