Door op 17 februari 2017

Agnes Jongerius en John Kerstens: de eerlijke arbeidsmarkt

Op dinsdagavond 21 februari a.s. organiseert de PvdA Maastricht een avond in Grand Café D’n Ingel met PvdA-prominenten Agnes Jongerius (Europees Parlement) en John Kerstens (Tweede Kamer). Onderwerp van gesprek is de arbeidsmarkt. De partij nodigt jong en oud uit om met hen in discussie te gaan.

Agnes Jongerius uit Utrecht is momenteel lid van het Europees Parlement en oud-voorzitter van vakcentrale FNV. John Kerstens was eerder voorzitter van FNV Bouw en is op dit moment lid van de Tweede Kamer in Den Haag. Beide politici hebben ruime ervaring op het gebied van de arbeidsmarkt en gaan graag in discussie over onderwerpen als het pensioenstelsel, verhoging van het minimum jeugdloon, bonussen en topinkomens, extra banen voor mensen met een beperking en het ontslagrecht. Ga in gesprek met PvdA-politici en elkaar om te praten over een eerlijke arbeidsmarkt van de toekomst.

Wees welkom, doe mee! Ga in gesprek met Agnes Jongerius en John Kerstens.

Datum: 21 februari
Aanvang: 20:00 tot 22:00 uur
Locatie: Grand Café D’n Ingel
Adres: Vrijthof 13, Maastricht.

Het is helaas niet gelukt op korte termijn een rolstoelvriendelijke locatie te regelen, bij voorbaat excuses.

Namens PvdA Maastricht
Bo Lemmens, burgerraadslid