Kinderboerderij Limmel moet open blijven!

Door Maren Slangen op 18 juni 2018

Op 15 juni jl. bereikte ons het bericht dat de kinderboerderij in Limmel moet sluiten. Dat kan wat ons betreft niet de bedoeling zijn. De gemeente Maastricht moet dan ook alles in het werk stellen om dit te voorkomen. We willen leefbare & actieve buurten, dat gaat niet als we allerlei laagdrempelige voorzieningen wegbezuinigen. De PvdA had het college aanstaande dinsdag graag vragen willen stellen over deze berichten; deze mogelijkheid is er aanstaande dinsdag – bij uitzondering – echter niet. Daarom dient PvdA Maastricht over dit onderwerp dan ook een motie in.

Maren Slangen: “Wat hebben we aan mooie vergezichten over Maastricht als we iets laagdrempeligs als een kinderboerderij niet kunnen behouden. Als dit de nieuwe koers van dit college is, dan houden we ons hart vast. Het is toch niet te geloven dat er geen mogelijkheid zou zijn de kinderboerderij open te houden. Ik roep de gemeente dan ook op haar creativiteit te tonen.

Lees hier de tekst van de motie: PvdA Maastricht Motie kinderboerderij Limmel

Maren Slangen

Maren is raadslid. Lees de verkiezingsflyer GR2022 van Maren door op de foto te klikken.

Meer over Maren Slangen

Waar ben je naar op zoek?