5 januari 2016

Manon Fokke Beschermvrouwe RKSV Heer Babyclub

Voetbalvereniging RKSV Heer krijgt een nieuwe afdeling binnen het ledenbestand. Waren er al de actieve leden, de passieve leden, ereleden, vrijwilligers, jeugdleden, G-teams, dames- en meidenteams en nu is er de RKSV Heer Babyclub. Het is gebruikelijk dat leden die 5 jaar oud zijn kunnen worden opgegeven als lid. Wil opa, oma, oom, tante, neef of nicht uit chauvinisme of clubliefde een nieuwe wereldburger opgeven als lid van de Babyclub dan kan dat vanaf nu. De kosten van dit lidmaatschap zijn € 1,- per jaar. En de pasgeborene kan lid zijn tot en met zijn 5e jaar. Leden en bezoekers van de voetbalkantine weten door middel van een foto van het nieuwe lid. Het lid van de Babyclub ontvangt een oorkonde.

Het bestuur van RKSV Heer heeft Manon Fokke (PvdA-lid van de tweede kamer) bereid gevonden om Beschermvrouwe te zijn van de RKSV Heer Babyclub. Op zaterdag 30 januari 2016 om 16.00 uur zal deze bijzondere afdeling van RKSV Heer officieel in het leven worden geroepen door Beschermvrouwe Manon Fokke.

heer_nws_babyclub