Door Antoine van Lune op 24 april 2013

MECC is onmisbaar voor Maastricht

Volgens de PvdA-fractie is het MECC met een (in)directe werkgelegenheid van 600 banen een onmisbaar onderdeel van de Maastrichtse economie. Voor de toekomst van Maastricht is het daarom van groot belang om de organisatie van beurzen en congressen in te behouden.
Om te voorkomen dat RAI Amsterdam als grootaandeelhouder de activiteiten van het MECC gaat verminderen wil het college van Burgemeester en Wethouders de aandelen van RAI Amsterdam overkopen.

Raadsbijdrage MECC eerste termijn Antoine van Lune 23 april 2013

Antoine van Lune

Bekijk hier de persoonlijke flyer van Antoine van Lune 2016 – Raadslid Portefeuille: Wonen, Stadsontwikkeling, Studenten, Cultuur en Financiën. 2014 – 2016 Burger niet-raadslid Commissie Stadsontwikkeling Commissie Algemene Zaken en Middelen Periode 2012-2014 Raadslid Lid van de raadscommissie Stadsontwikkeling Lid van de raadscommissie Algemene Zaken en Middelen Redactielid en vice-voorzitter “Lokaal bestuur”   Intro: Antoine

Meer over Antoine van Lune