Rode Bank op 17 februari in Heugemerveld

16 februari 2018

De afgelopen weken was de PvdA Maastricht met de rode bank in o.a. Heer, Daalhof, de binnenstad en Heugem.
We spreken veel en in het algemeen tevreden burgers. Ook zijn er mensen die openhartig hun bezorgdheid delen over de versplintering van de maatschappij en de zichtbare en soms onzichtbare armoede in onze stad. Wij willen deze armoede verder terugdringen. Het wordt tijd dat nu iedereen gaat profiteren van de goede economische omstandigheden! Leden van verenigingen vinden het een mooi idee dat hun club volgens de PvdA een hogere subsidie moet kunnen krijgen als die club een goed activiteitenplan heeft. Ouderen zijn verheugd te horen dat wij één loket in de buurt willen voor WMO, belasting en andere vraagstukken.

De PvdA wil een sociaal Maastricht:
–        een Maastricht waar iedereen meeprofiteert van het economische herstel.
–        een Maastricht waar alle kinderen kunnen deelnemen aan sportactiviteiten.
–        een Maastricht waar het groen en veilig wonen is.

Heugemerveld is een mooie woonomgeving binnen “eus sjoen Mestreech”. Een woonomgeving om trots op te zijn. Wij vinden dat Heugemerveld een eigen gemeenschapshuis verdient.

Op zaterdag 17 januari a.s. van 11.00 tot 16.00 uur staat de PvdA Maastricht met DE RODE BANK in Heugemerveld. Graag gaan wij dan met u in gesprek over hoe u het ervaart om in deze wijk te wonen en over wat u bezig houdt.

Tot Zaterdag 17 februari. Van ons krijgt u onze mooie bekende roos.

Groet namens Pvda Maastricht
Henri Borgignons, Chris Koot en Wiel Rousseau