Sinterklaascadeautjes-actie i.s.m. MIK en Voedselbank Limburg

7 november 2021

Na een succesvolle zomeractie “Geef een prentenboek cadeau” waarin we in totaal 331 prentenboeken hebben kunnen doneren, wil de PvdA fractie met de Sint in aantocht graag aandacht vragen voor alle kinderen in gezinnen waar het vieren van Sinterklaas helaas niet vanzelfsprekend is.

Daarom ondersteunt de fractie dan ook de Sinterklaasactie van MIK Kinderopvang,. Zij zamelen dit jaar weer geld in voor de Voedselbank Limburg. 100% van de donaties zijn bedoeld voor cadeautjes voor de kinderen van de Voedselbank Limburg.
(lees verder na de foto)

Meedoen is heel simpel: scan de QR-code die op het bijgevoegde plaatje staat, of maak een bedrag over naar Stichting Spelenderwijs op rekeningnummer NL92 RABO 0161 4992 28, met de omschrijving “Sinterklaas Voedselbankactie 2021”. De actie loopt nog tot en met 15 november, zodat de Voedselbank Limburg ook genoeg tijd heeft om de cadeaus bij de kinderen te krijgen. In verband met COVID-19 is het helaas niet meer mogelijk om een fysieke donatie te doen, zoals in het verleden wel kon.

PvdA burgerlid Gerbrand van den Eeckhout: “Mijn dochtertje zit bij de Toermalijn, een van de locaties van MIK Kinderopvang in Maastricht. Toen ik deze actie zag waren wij thuis meteen enthousiast. Onze dochter vond Sinterklaas vorig jaar geweldig, en wij kijken uit om dat dit jaar weer te doen. Als PvdA fractie vinden we dat dit moet gelden voor álle kinderen! We willen dan ook op deze manier aandacht vragen voor deze kinderen, die ook gewoon Sinterklaas willen kunnen vieren. Daarom ook dat we deze actie van harte ondersteunen en hopen dat iedereen gul geeft, zodat het dit jaar een Sinterklaas kan zijn voor iedereen!”

Vragen of opmerkingen of wil je wat meer weten over deze actie? Je kunt contact opnemen met Gerbrand via 06-40341300 of [email protected]

Waar ben je naar op zoek?