kandidaat

Christel de Vrede – van Gool

Over Christel de Vrede – van Gool

[email protected]

Christel de Vrede – van Gool woont met haar gezin in Maastricht op de grens van Amby en Scharn. In het dagelijks leven is zij docent aan de Universiteit Maastricht, met als aandachtsgebied volksgezondheid en kansengelijkheid.
Waar je wieg heeft gestaan bepaalt nog steeds je kansen in het onderwijs, je carrière en je gezondheid. Het is aan de gemeente Maastricht om gelijke kansen te creëren voor iedereen. Als burgerlid houd ik een vinger aan de pols op het moment dat dat bedreigd wordt.
De PvdA-Maastricht was de eerste die vragen stelden over het wegbezuinigen van de speeltuintjes: immers in alle wijken moet voldoende ruimte zijn om buiten te spelen buiten. De speeltuinen zijn gebleven. Wat betreft het onderwijs pleiten we voor meerdere schoollocaties in de stad, niet op één megacampus. En wat betreft gezondheid is het belangrijk dat kinderen in een gezonde omgeving opgroeien, maar ook dat niet ondoordacht bezuinigd wordt in voorzieningen voor de oudere Maastrichtenaren.
Kansen op een goed leven gun je iedereen!

Christel is penningmeester van het bestuur van PvdA Maastricht.
Zij is kandidaat raadslid.

Lees de verkiezingsflyer GR2022 van Christel door op de foto te klikken.