22 september 2016

Lutz Jacobi bij Rode Salon

Maandag 3 oktober a.s. organiseert de Rode Salon een Q&A met PvdA tweede kamerlid Lutz Jacobi: Vraag Maar Raak met Lutz Jacobi.

Lutz Jacobi is maandag 3 oktober op werkbezoek in Limburg en sluit de dag af in Maastricht bij de Rode Salon in de voetbalkantine van RKVS Heer om met PvdA-leden en belangstellenden te spreken over haar indrukken van de dag, haar ervaringen in Den Haag en haar ideeën over de sociaal-democratie dicht bij de burger.

Lutz Jacobi is landelijk coördinator van de PvdA Ombudsteams en spart graag met u over noodzaak en aanpak van dergelijke teams. Een laagdrempelig contact voor de gewone man met problemen die een duwtje in de goede richting nodig heeft, een luisterend oor, of een knappe kop die een lastige brief schrijft: hoe organiseer je dat, wie heb je daar voor nodig, hoe zorg je dat mensen van het bestaan weten van het Ombudsteam.

De Rode Salon is een initiatief van een aantal rode vrouwen in de PvdA in zuidelijk Limburg. Met enige regelmatig treffen zij elkaar met hun politieke vrienden in informele sfeer om de toestand in de wereld van de sociaal democratie te bespreken. Altijd geïnteresseerd en aandachtig, immer met een vrolijke en ontspannen insteek.

Wij verwachten u maandag 3 oktober vanaf ongeveer 19.00 uur in de voetbalkantine op het Sportpark in Heer (Laan in den Drink 2).

Liesbeth van Binnebeke,
Aleida Berghorst,