22 november 2017

Brown Bag Lunchbijeenkomst met Lilianne Ploumen over vrouwenrechten

Op zondag 26 november bezoekt Lilianne Ploumen de PvdA Maastricht. Wij ontvangen haar bij Athos, gelegen aan de Athoslaan 12a van 12.30 uur tot 14.00 uur. In overleg met Lilianne is gekozen voor een Brown Bag Lunchbijeenkomst. Bij een Brown Bag bijeenkomst brengt iedereen zijn eigen lunch mee en in ontspannen en informele sfeer wordt het onderwerp besproken dat is geagendeerd.

Lilianne Ploumen is nu tweede kamerlid voor de PvdA en was in het vorige kabinet minister voor buitenlandse handel en ontwikkelingssamenwerking. Een van haar bekendste wapenfeiten als minister is She Decides (http://www.shedecides.nl) een fonds dat de effecten van de Amerikaanse Global Gag Rule opvangt.
Over reproductieve rechten van vrouwen in ontwikkelingslanden, maar ook over vrouwenrechten in ons eigen land zal Lilianne spreken tijdens deze bijeenkomst.

U bent allen van harte uitgenodigd.
Kom zondag 26 november om 12.30 uur naar de Athoslaan 12a, neem je lunch mee en praat en discussieer met Lilianne Ploumen over deze onderwerpen en meer.

Wij rekenen op uw komst!
Namens het bestuur van PvdA Maastricht,
Liesbeth van Binnebeke, secretaris