Jij een boek, zij een boek!

12 mei 2023

De PvdA Maastricht en Boekhandel Dominicanen slaan opnieuw de handen ineen en doen samen mee aan de landelijke actie Geef een Prentenboek Cadeau. Vanaf 12 mei kun je voor €2,99 een exemplaar van het prachtige prentenboek Kleine IJsbeer kopen en ter plekke doneren aan de actie ‘Jij een Boek, zij een Boek’. Je schenkt daarmee een boek aan een jonge patiënt in het Mosa Kids Kinderziekenhuis.

Doe mee, koop een boek voor jezelf én voor een kind dat wel een extraatje kan gebruiken

#jijeenboekzijeenboek

Na het succes in 2021 slaan de fractie van de PvdA Maastricht en Boekhandel Dominicanen Maastricht opnieuw de handen ineen! Samen doen zij met de lokale actie ‘Jij een boek, zij een boek!’ mee aan de landelijke actie ‘Geef een
prentenboek cadeau’. Dit jaar zorgen zij ervoor dat het mooie prentenboek en klassieker Kleine IJsbeer terecht komt bij kinderen die in het pas geopende Mosa Kids Ziekenhuis liggen. Vanaf vrijdag 12 mei 2023 kan iedereen bij Boekhandel Dominicanen voor €2,99 het boek Kleine IJsbeer aanschaffen en ter plekke doneren voor deze actie.
Onder het motto ‘Jij een boek, zij een boek!’ roepen we mensen op mee te doen aan deze actie. Met elke donatie kunnen wij een kind dat in het ziekenhuis ligt verrassen met een mooi exemplaar van het prachtige prentenboek, verteld en
getekend door Hans de Beer.

PvdA fractievoorzitter Maren Slangen: “Met deze actie willen we aandacht vragen voor kinderen die wel een extraatje verdienen: in het ziekenhuis liggen wil niemand, en zeker een kind niet. Een beetje afleiding is dan wel welkom! Daarom doneren we graag zoveel mogelijk boeken aan het pas geopende Mosa Kids Ziekenhuis. Met deze terugkerende samenwerking met Boekhandel Dominicanen Maastricht hopen we daar een steentje aan bij te kunnen dragen!”

Doet u
ook mee?

Ga vanaf 12 mei naar Boekhandel Dominicanen, schaf het
prentenboek Kleine IJsbeer voor €2,99 aan en vergeet niet een mooi boek voor jezelf en doneer het ter plekke aan de actie!
PvdA Maastricht stelt het zeer op prijs dat als je een boek koopt bij de Dominicanen, je dan ook even een leuke post maakt op je eigen persoonlijke social mediapagina: gebruik hierbij #jijeenboekzijeenboek en tag PvdA Maastricht!
==============