Steun onze lokale kandidaten, stem woensdag PvdA lijst 6!

18 maart 2019

Woensdag 20 maart a.s. zijn er verkiezingen voor de Provinciale Staten van Limburg, ook wel het Limburgs Parlement.

Vanzelfsprekend heeft onze afdeling een sterke vertegenwoordiging op de kandidatenlijst: https://limburg.pvda.nl/kandidatenlijst-provinciale-statenverkiezingen-2019/

Op plaats 4 vinden we Lianne Schuuring, nu nog medewerker van de Statenfractie, en op plaats 10 staat Henri Borgignons, nu burgerlid voor PvdA Maastricht. U bent hun poster of flyer de laatste weken al tegengekomen langs de wegen en in de brievenbus.

Maar ook Sjors Smal (fractieassistent PvdA Maastricht, 28), Maren Slangen (raadslid PvdA Maastricht, 32), Machteld Roede (33), Liesbeth Hans (39) zijn kandidaat en Manon Fokke (fractievoorzitter PvdA Maastricht, 45) en Jacques Costongs (oud wethouder, 49) duwen natuurlijk de lijst.

Lianne Schuuring legt in haar verkiezingsfilmpje haarfijn uit waarom er wat in Provinciale Staten van Limburg gebeurt ook van belang is voor onze stad:

Lianne Schuuring woont en werkt al 12 jaar in Maastricht. Als stadsgids mag zij al het mooie van Maastricht met anderen delen. Graag wil zij onze stad vertegenwoordigen in het Limburgs Parlement.
Lianne Schuuring gaat voor meer houvast voor mensen: veilige buurten, betaalbare woningen, zekere banen met oog voor de toekomst. De Provincie speelt bovendien ook een rol bij grote projecten in de stad, zoals de ontwikkelingen rondom de Sphinx, de Tapijnkazerne en de Groene Loper en helpt daarmee Maastricht een stad te zijn waar het goed wonen en werken is. Provinciale politiek maakt ook in Maastricht het verschil.
Stem daarom 20 maart PvdA! Lijst 6, plaats 4, Lianne Schuuring.

Laat woensdag 20 maart je stem horen voor een krachtig sociaaldemocratisch geluid in Limburg! Stem op onze Maastrichtse kandidaten: PvdA, lijst 6!

==========